ליווי השקעות נדל"ן בלודז'

דמיינו שיכולתם לחזור אחורה בזמן לימים שבאר שבע עוד הייתה זולה, שפלורנטין עדיין לא עשתה את קפיצת המחירים שלה ויכולתם לקנות נדל"ן בפריים לוקיישן, במחיר שפוי ולדעת שהערך שלו הולך לעלות.

אחרי שנים שהשקענו וליווינו משקיעים בישראל ובפולין בעיר וורשה, התחלנו לחפש את היעד הבא שלנו. שוק שמתחיל להתפתח, עם תוכניות פיתוח שיקדמו את העיר ואת שוק הנדל"ן בו ולא פחות חשוב שהמחירי הנדל"ן יהיו זולים.

מפה לשם אחרי בדיקות של מספר ערים הגענו לעיר לודז' וממש מהר יכולנו לזהות את הפוטנציאל שיש בה. ככל שהעמקנו בחקר השוק של העיר הבנו שהפוטנציאל שלה עדיין לא מומש בכלל ושמצאנו את היעד הנדל"ני אותו חיפשנו.

לודז' היא העיר השלישית בגודלה בפולין וגרים בה כ 700 אלף תושבים, בשנים האחרונות האיחוד האירופי השקיע כספים רבים בפיתוח העיר, בתשתיות, שימור מבנים היסטוריים ופרויקטים חברתיים.

בעיר ניתן לראות בניינים ישנים והיסטוריים לצד בניינים חדשים ומודרנים הקמים בעיר ומצביעים על השינוי המתחולל בעיר.

כמו כן ניתן לראות ציורי קיר גדולים המכניסים צבעוניות לעיר ומעידים על התפתחותה של לודז' והרוח הצעירה שמגיעה אליה.

פרויקט Fuzja בעיר לודז'
פרויקט Fuzja בעיר לודז' שילוב של ישן וחדש

אז מה יש בלודז' שהופך אותה ליעד מעודף להשקעת נדל"ן?

אחד הדברים הבולטים בעיר לודז' הן האוניברסיטאות הפרוסות בעיר, כ 20 אוניברסיטאות לטכנולוגיה, קולנוע, עיצוב, רפואה, מושכות אל העיר אלפי סטודנטים מכל אירופה מדי שנה.

אותם סטודנטים מביאים לעיר רוח צעירה וביקוש גדול לדירות להשכרה בקרבת האוניברסיטאות. דבר זה מהווה עבורנו ביטחון שהנכסים שלנו יהיו מושכרים ומבוקשים.

בנוסף ניתן לראות את בתי הקפה, המסעדות והברים הנפתחים במרכז העיר המשמשים מקומות מפגש ובילוי לסטודנטים, לצד הפארקים הרבים הפזורים בעיר.

תוכניות פיתוח הן המפתח עליית ערך הנכסים

לנחות חצי שעה מלודז'

אם יש משהו שמעלה את שווי הנכסים וגורם לשוק לפרוח הן תוכניות הפיתוח של העיר. למי שמכיר את פולין בוודאי יודע ששדה התעופה הבינלאומי של פולין שופן נמצא כיום בעיר וורשה. לפני כמה שנים התקבלה תוכנית להקמת שדה תעופה בין לאומי בין וורשה ללודז', כחצי שעה נסיעה מכל עיר. דבר שללא ספק יזניק ויקדם את העיר לודז' ויאפשר לה להיות גם כן יעד תיירותי ועסקי.

רכבת מטרו חדשה

עד היום נהנו תושבי העיר לודז' מקווי הטרם (רכבת קלה) הפרוסים בעיר ומשמשים דרך קלה ונוחה לנוע בעיר. בימים אלו מתבצעות עבודות כריית מנהרות לתשתית רכבת המטרו שתעבור לאורכה ורוחבה של העיר. העבודות צפויות להסתיים בסוף שנת 2022. זה יאפשר גם למי שגר באזורים הפריפריים של העיר לודז' נגישות קלה יותר למרכז, שם נמצאים מקומות הבילוי והעסקים של העיר.

קישור לכתבה
https://polishnews.co.uk/\/

חצי שעה ואתם בוורשה

תוכנית נוספת שקורת היא הקמת מסילת רכבת מהירה בין העיר וורשה ללודז'. אם כיום הנסיעה ברכבת מוורשה ללדוג' ולהפך לוקחת כשעה וחצי, הנסיעה ברכבת המהירה בין הערים תימשך כחצי שעה. מה שיגרום לאנשים לעבור מעיר בה מחירי הדירות והמחייה גבוהים ויקרים יותר לעיר בה המחייה זולה יותר, כלומר מעבר מוורשה ללודז', אך הם יוכלו עדיין להמשיך לעבוד בעיר וורשה.

להגיע לאירופה ברכבת

אחד הדברים היפים באירופה היא האפשרות לעבור בין המדינות בקלות. רבים עושים זאת בעזרת רכבת שלרוב העלות יותר זולה וללא ספק מאוד נוחה. בימים אלו עובדים על חיבור מסילת הרכבת הבין לאומית דרך תחנת הרכבת פבריצ'נה (Fabryczna) שהיא השלישית בגודלה באירופה.

פרויקטים כאלו של קווי רכבת מהירים הופכים להיות נפוצים יותר ויותר בהרבה מדינות באירופה, יפן, סין וגם בארצות הברית.

ללא ספק פרויקט חשוב זה מראה על חשיבותה והתפתחותה של העיר לודז' ועל ופולין כמדינה אירופאית לכל דבר.

קישור לכתבה
www.globalrailwayreview

למה בחרנו להשקיע בנדל"ן בלודז'?

יש הרבה סיבות למה בחרנו בלודז' כיעד להשקעת נדל"ן, כמו שכבר הבנתם העיר מתפתחת בקצב ואיתה תוכניות הפיתוח אשר ציינתי מעל רק מעידות את חשיבותה והתפתחותה של העיר.

מניסיוננו בהשקעות נדל"ן אנחנו למדים כי עיר מתפתחת בצורה שכזו גם נהנית מעליית ערך הנכסים ולנו כמשקיעים זה מאוד חשוב.

תוסיפו לזה שמחירי הנדל"ן בעיר לודז' עדיין זולים וכוח הקניה שלנו כמשקיעים חזק יותר ומאפשר לנו לרכוש נכסים איכותיים, במיקום מרכזי ומבוקש, כך שקל לנו להשכיר את הנכס לשוכרים טובים ולהנות מראש שקט בהשקעה.

בנוסף לכל מה שצויין, למשקיעי נדל"ן בפולין מגיעים תנאים טובים כמו פטור מתשלום מס רכישה על דירות חדשות לעומת 8% מס רכישה שיש למשקיעים בישראל.

כמו כן פולין היא חלק מהאיחוד האירופי ושייכת לברית נאטו מה שנותן לנו ביטחון ויציבות כמשקיעי נדל"ן.

אם חשבתם לקנות נכס להשקעה בלודז' או וורשה ואתם לא בטוחים איך לעשות את זה נכון ובצורה בטוחה, צרו איתנו קשר ונבדוק איך אנחנו יכולים ללוות אתכם בתהליך לרכישת נכס מניב בפולין

הצעד הראשון ליצירת ביטחון כלכלי מנדל"ן מתחיל כאן
תשאירו פרטים וניצור איתכם קשר

המדריך להשקעה נכונה בנדל"ן 4

קבלו גישה מידית

למדריך להשקעה נכונה בנדל"ן

שיעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות!

המדריך להשקעה נכונה בנדלן 2023

קבלו גישה מידית

למדריך להשקעה נכונה בנדל"ן

שיעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות!