ליווי השקעות נדל"ן בוורשה

נכס מניב בורשה בפחות ממחיר של דירה בפריפריה בישראל

החל מ 119,000$

מאחורי כל בחירת שוק השקעה בנדל"ן עומדת מחשבה רבה וניתוח שוק מעמיק ויסודי, שהוא המפתח להצלחה שלנו ושל המשקיעים.

הבחירה שלנו בפולין ובעיר וורשה הייתה קלה מאוד במיוחד לאחר שעשינו חקר שוק והבנו את מגמות הצמיחה של פולין ושוק הנדל"ן הפולני.

כמה דברים חשובים על פולין, העיר וורשה ושוק הנדל"ן אשר השפיעו על הבחירה שלנו להתחיל ולהשקיע דווקא בה.

 

הצד הכלכלי

אחד הדברים החשובים שיש לבחון כשמתחילים להשקיע בחו"ל היא יציבות של הממשל באותה המדינה. פולין נמנית מבין הממשלות היציבות והיא משתייכת לאיחוד האירופי וברית נאטו.

מבחינת מיסוי בין ישראל לפולין יש אמנת מס מה שמאפשר הסדר מיסוי, כך שישראלים המשקיעים בפולין לא ישלמו מיסים כפולים.

שיקול נוסף בהשקעת נדל"ן בפולין הוא הכלכלה הצומחת של המדינה, אבטלה נמוכה וצמיחה בתל"ג. דבר נוסף שמאפשר לפולין להמשיך לצמוח הוא כניסה של חברות טכנולוגיה גדולות שפתחו את המטה שלהם גם בפולין ובאזור וורשה כמו Google, Amazon, Facebook, Apple, IBM, Microsoft, Cisco, Uber, Dell, HP, והרשימה עוד ארוכה.

 

הצד של שוק הנדל"ן בפולין

שוק הנדל"ן בפולין בצמיחה גדולה בשנים האחרונות וזה בשל עידוד הממשלה בהקמת פרויקטים רבים ותהליכים קצרים לקבלת היתרי בנייה. שוק הנדל"ן בפולין נהנה מעליה של 4% בשנה מזה כמה שנים ברציפות.

יחד עם זאת מחירי הנדל"ן בפולין עדיין מאוד נמוכים וניתן לרכוש דירה חדשה מקבלן בפחות ממחיר של דירה ישנה בפריפריה בישראל. סף הכניסה הנמוך הוא בהחלט שיקול מאוד חשוב מכיוון שאנחנו נהנים מנכס חדש עם תשתיות חדשות וסיכוי נמוך לבעיות, מה שנותן לנו שקט בהשקעת נדל"ן בפולין.

אבל זה לא רק עניין של מחיר כי לא פחות חשוב זה איכות הבנייה המאוד גבוהה של הדירות החדשות בפולין ובוורשה בפרט, מה שגורם לביקוש מאוד גדול של נכסים אלו מצד התושבים המקומיים המחפשים לגור בדירות חדשות ויפות.

דבר נוסף ומאוד חשוב הוא מסוי מתחשב ונמוך, בפולין אין תשלום מס רכישה על דירות חדשות מקבלן, על דירות יד 2 יש תשלום מס רכישה של 2%. בנוסף להסדרי מס בין ישראל לפולין, השקעה בנדל"ן בפולין הופכת להיות אטרקטיבית ביותר.

 

למה בחרנו בוורשה כיעד להשקעת נדל"ן?

אם יש משהו חשוב בבחירת שוק לצורך השקעת נדל"ן הוא "מיקום", בחירה נכונה של מיקום ההשקעה היא זו שיכולה להפוך השקעה טובה להשקעה מצוינת. 

וורשה היא עיר הבירה של פולין עם אוכלוסייה של 1.8 מיליון, כעיר בירה היא נהנית ממסחר תוסס, הרבה חברות פותחות את המטה שלהם בעיר ובשל כך ניתן לראות עלייה וביקוש גדול בשוק הנדל"ן בעיר. 

העיר וורשה זוכה להגירה חיובית בעיקר של זוגות צעירים, בשל מקומות התעסוקה הרבים הקיימים בה.

בשנים האחרונות וורשה הפכה למוקד תיירותי מאוד מבוקש, דבר המחזק גם את שוק השכירות לטווח קצר. 

לסיכום לא סתם פולין מוגדרת ככוכב עולה בעולם השקעות הנדל"ן, בשל נכסים במחירים נמוכים, מיסוי נמוך, עידוד שוק הנדל"ן מצד הממשלה, עליה יציבה במחירי הדירות, כלכלה יציבה ומתחזקת ויעד תיירותי פופולרי הם אלו שהופכות את פולין ווורשה ליעד מבוקש להשקעות נדל"ן.

הצעד הראשון ליצירת ביטחון כלכלי מנדל"ן מתחיל כאן
תשאירו פרטים וניצור איתכם קשר

המדריך להשקעה נכונה בנדל"ן 4

קבלו גישה מידית

למדריך להשקעה נכונה בנדל"ן

שיעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות!

המדריך להשקעה נכונה בנדלן 2023

קבלו גישה מידית

למדריך להשקעה נכונה בנדל"ן

שיעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות!