תהליך ליווי משקיעים- איך זה תכלס עובד

ליווי משקיעים עם הדר וקובי זהבי

אחד הדברים שעוזרים לנו לעשות השקעות טובות ובטוחות לנו ולמשקיעים אותם אנחנו מלווים הוא תהליך ברור ומסודר לאורך כל הדרך. בין אם זה בהשקעות נדל"ן בישראל או בחו"ל.

 

שלב ראשון:

תוכנית פעולה

אבל לפני הכל חשוב לנו להכיר כל משקיע שלנו באופן אישי, כך שנוכל לבנות לו תיק נכסים, מאוזן ומדויק לצרכים וליכולות שלו. 

לכן כל תהליך ליווי השקעות נדל"ן מתחיל בפגישה ראשונה של אפיון צרכים ויכולות, באותה הפגישה נלמד להכיר אתכם טוב יותר, נדייק את היעדים והמטרות שלכם ונבנה תוכנית השקעה המותאמת לצרכים וליכולות שלכם. 

האמונה שלנו כי החופש הכלכלי מתחיל בהצבה של יעדים ומטרות ותכנון נכון כיצד נגיע לאותו היעד. 

 

שלב שני:

מימון ומשכנתאות

מימון נכון של עסקה יכול לעשות את ההבדל הגדול בין עסקה בינונית לעסקה מצוינת. אנחנו עובדים עם צוות של יועצי משכנתאות ומימון מאוד מקצועי בעלי ניסיון בעבודה עם משקיעים, זאת מכיוון שתכנון משכנתא ומימון השקעת נדל"ן דורשת הסתכלות שונה מאשר קניית דירה למגורים.

בשלב ראשון נוציא אישור עקרוני לקבלת משכנתא מהבנקים ובמידת הצורך נסייע בגיוס הון עצמי נוסף. תכנון נכון של מימון העסקה יאפשר לנו מיקסום של הרווחים בתהליך ההשקעה שלנו.

 

שלב שלישי

איתור נכס מתאים להשקעה עבורכם

זה השלב שבו אנחנו נפגשים בשטח לראות את הדירה הפוטנציאלית, נבין את התוכנית העסקית של אותה ההשקעה, תכירו את הרחוב, השכונה והסביבה, מה היתרונות וגם החסרונות שיש באותה ההשקעה וגם מה עתיד לקרות באותו האזור שיעבה פוטנציאל לעליית ערך עתידית של הנכס.

 

שלב רביעי

בדיקה של הנכס וחתימת חוזה

אז קיבלתם החלטה שאתם הולכים על זה וקונים את הנכס להשקעה. מכאן השלב הבא הוא להעביר אותו לבדיקה אצל עו"ד שיבדוק את הסוגיות הרישומיות והמשפטיות של הנכס. במידה והכל תקין מתחיל תהליך של טיוטות עד שכל הדברים נסגרים לשביעות רצונם של שני הצדדים. אז ניפגש לחתימת חוזה לרכישת הנכס.

 

שלב חמישי

שיפוץ והשבחה 

איזה מרגש קיבלתם את המפתח לנכס החדש שלכם, אבל יש פעמים שצריך לרענן, לשפץ או להשביח את הנכס. תהליך זה מאפשר לנו לדייק את הנכס לצרכים של השוכרים שלנו וגם למקסם את התשואה שלנו על ההשקעה. בשביל שזה יקרה יש לנו צוות שלם שאנחנו עובדים איתו, החל מקבלני שיפוצים ועד לספקים של מטבחים, דלתות, מזגנים וכל מה שצריך כדי שהנכס שלכם יהיה בית ששוכר ירצה לגור בו.

 

שלב שישי

השכרת הנכס

הנה הגענו לשלב שבו אנחנו מוציאים את הנכס לשכירות, בכל עיר בה אנו פעילים ומלווים משקיעים יש לנו מתווכים שאלופים בלמצוא לנו את אותם שוכרים טובים שאנחנו אוהבים. יחד עם זאת כל שוכר עובר אצלנו בדיקת יכולת תשלום וזה שהוא אכן מתאים לפרופיל שוכרים אותם אנחנו מחפשים.

 

שלב שביעי

לראות את הכסף בחשבון

מאוד קשה להסביר כמה זה מרגש לראות בכל חודש את הכסף מהשכירות מהנכס שרכשנו נכנס אלינו לחשבון הבנק. זה ממש כמעט כמו פלא וזה היופי שיש בהשקעות נדל"ן, אבל השלב הזה הוא רק נקודת ההתחלה לשלב הראשון לקניית נכס נוסף להשקעה. כי זו הדרך להוציא את עצמנו לחופש כלכלי אמיתי.

 

מוזמנים להצטרף אלינו לתהליך השקעה שהוא הרבה יותר מרכישת נכס להשקעה, בכל אחת מהערים בהם אנחנו מלווים משקיעים.

קרית אתא

קרית ביאליק 

פולין- וורשה, לודז'

הצעד הראשון ליצירת ביטחון כלכלי מנדל"ן מתחיל כאן
תשאירו פרטים וניצור איתכם קשר

המדריך להשקעה נכונה בנדל"ן 4

קבלו גישה מידית

למדריך להשקעה נכונה בנדל"ן

שיעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות!

המדריך להשקעה נכונה בנדלן 2023

קבלו גישה מידית

למדריך להשקעה נכונה בנדל"ן

שיעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות!