מדברים נדל"ן 45- מתכנון ערים ועד השקעה בקרקעות- קובי זהבי מראיין את זיו אדר

הירשמו לערוץ היוטיוב

אפשר גם להאזין לראיון:

דרך נוספות לצפייה והאזנה

YouTube

Apple Podcast

Google Podcast

יצא לכם אולי לחשוב פעם איך מתכננים ערים או שכונות במדינת ישראל? איך מתקבלות החלטות על תכנוניות? ומה מעכב את התהליך? או שאולי בכלל זהו מנגנון שבא להגן עלינו האזרחים? מה קורה עם פרויקט המטרו? האם הרכבת הקלה היא הפתרון לבעיות התחבורה? מהם האתגרים בהקמה של שכונות חדשות?

 

בשביל להבין קצת יותר את הנושא ולענות על השאלות, הזמנתי את זיו אדר מתכנן ערים ויועץ למנהל התכנון לראיון בפודקאסט מדברים נדל"ן. לזיו יש ידע כל כך רחב והוא מייעץ בכל מה שקשור לתכנון ערים, קרקעות, יש לו חלק בתכנון פרויקט המטרו ועוד הרבה נושאים נוספים.

 

בראיון דיברנו על הרבה מאוד נושאים כמו קרקעות חקלאיות ואיך בודקים אם זו באמת השקעה טובה. ממה כדאי לנו להישמר לפני שאנחנו רצים להשקיע בקרקעות, כדי שלא נמצא את עצמנו משכיבים את הכסף שלנו למשך דורות קדימה.  ומה עם לקנות קרקע עם זכות לדירה? איך בודקים עסקאות כאלה?

 

בנוסף דיברנו גם על אחד הנושאים החמים בשוק הנדל"ן והוא התחדשות עירונית, כי נראה לי שאין מישהו שחיפש לקנות דירה לאחרונה ולא שמע את צמד המילים "פינוי בינוי". אבל האם באמת האזור הזה עומד בפני פינוי בינוי או שהכל דיבורים וסיסמאות?

מהם האתגרים העומדים בפרויקטים של פינוי בינוי של שכונות שלמות, על כדאיות פרויקטים של פינוי בינוי בפריפריה וכמובן אילו בדיקות אנחנו חייבים לעשות כמשקיעי נדל"ן לפני שאנחנו רצים להיכנס לעסקה כזאת.

 

אלו רק חלק מהנושאים עליהם דיברנו בראיון, אבל בשביל לצפות או להקשיב לראיון המלא תצטרכו לצפות או להאזין לראיון

הצעד הראשון ליצירת ביטחון כלכלי מנדל"ן מתחיל כאן
תשאירו פרטים וניצור איתכם קשר

המדריך להשקעה נכונה בנדל"ן 4

קבלו גישה מידית

למדריך להשקעה נכונה בנדל"ן

שיעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות!

המדריך להשקעה נכונה בנדלן 2023

קבלו גישה מידית

למדריך להשקעה נכונה בנדל"ן

שיעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות!