מה הקשר בין מרשמלו, התנהלות כלכלית והשקעות נדלן?

הירשמו לערוץ היוטיוב

לפני שאני מגלה לכם מה הקשר בין מרשמלו, התנהלות כלכלית והשקעות נדלן? בואו נראה מה קורה ברוב משקי הבית בישראל, רובם מוציאים הרבה יותר ממה שהם מכניסים. גם אלו שכבר מצליחים לחסוך ולהגדיל את רמת ההכנסה, די מהר מוצאים את עצמם עולים ברמת החיים. כך הם חוזרים במהרה לאותה נקודה שהיו בה לפני, שהם לא מצליחים לחסוך או בקושי סוגרים את החודש.

 

אז מה הקשר בין מרשמלו, התנהלות כלכלית והשקעות נדלן?

אני שמח ששאלתם

אם אתם לא מכירים את מבחן המרשמלו, אני ממליץ לכם בחום לחפש ביוטיוב. מבחן המרשמלו עובד כך, לקחו ילדים ונתנו להם מרשמלו אחד ואמרו להם שהם יכולים לאכול אותו עכשיו או לחכות 10 דקות ולקבל עוד אחד. כך שבעוד 10 דקות יהיו להם שני מרשמלו.

 

המחקר גילה ש 90% מהילדים לא יכלו לעמוד בפיתוי ואכלו את המרשמלו. דבר נוסף ומעניין  שהמחקר גילה לאחר מעקב של הרבה שנים, שאותם 10% מהילדים שלא אכלו את המרשמלו היו מצליחים יותר מבחינה חברתית, לימודית ותעסוקתית.

 

איך זה מתקשר לנדל"ן אתם שואלים?

לא פעם בפגישות עם משקיעים או חברים אני שומע את אותה הטענה, כי נדל"ן הוא איטי, שלוקח 5-10-15 ויותר שנים עד שמתחילים לקטוף את הפירות. רוב האנשים לא מצליחים לראות שאם הם ייקחו את הכסף שחסכו וישקיעו אותו בנדל"ן בעוד כמה שנים ההון יהיה הרבה יותר גדול. אם הם ימתינו יותר זמן הם בכלל יוכלו להתחיל לקצור את הפירות ולהנות מהכנסה פסיבית מנדל"ן.

 

אבל לצערי רוב האנשים עושים דברים אחרים עם הכסף, קונים מכוניות יקרות, מתחייבים למשכנתאות גבוהות רק בשביל לגור בבית החלומות. בדרך זו מוצאות את עצמן אלפי משפחות שבקושי סוגרות את החודש ועצוב יותר ללא עתיד כלכלי.

 

התנהלות כלכלית והשקעות נדל"ן הם בדיוק כמו במבחן המרשמלו, אתם יכולים לאכול את המרשמלו עכשיו, לבזבז את הכסף שלכם על מותרות או להתאפק ולהמתין בסבלנות ולהנות מיותר מרשמלו אחר כך. בשפה של כסף זה תזרים מזומנים או הכנסה פסיבית.

עכשיו זה כבר שלכם אם לאכול את המרשמלו עכשיו או להמתין עוד כמה זמן ולהנות מיותר מרשמלו

הצעד הראשון ליצירת ביטחון כלכלי מנדל"ן מתחיל כאן
תשאירו פרטים וניצור איתכם קשר

המדריך להשקעה נכונה בנדל"ן 4

קבלו גישה מידית

למדריך להשקעה נכונה בנדל"ן

שיעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות!

המדריך להשקעה נכונה בנדלן 2023

קבלו גישה מידית

למדריך להשקעה נכונה בנדל"ן

שיעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות!