תזכורת מדן שילון

לפני כמה ימים קבלתי תזכורת למה התחלתי להשקיע בנדל"ן, למה אני עושה את זה. זה היכה בי ממש חזק, שלרגע התקשיתי להאמין שזה אמיתי.
דן שילון האיש שהושיב במעגל את כל האנשים הכי חמים במדינה באותה תקופה, פוליטיקאים, זמרים, דוגמנים ואלוהים אולי זוכר את מי עוד הוא הושיב סביבו. חיי מפנסיה של 3,000 שקלים לחודש מרשות השידור?

דן שילון שכולם חשבו שהוא מיליונר וויתר על הווילה שלו בקיסריה ועבר לגור בדירת חדר וחצי, ממש הזוי.  איך זה יכול להיות שאלתי את עצמי, האם הוא מאלו שאמרו לי זה לא יקרה והתעורר מאוחר מידי?.

אם אתם אומרים לעצמכם, בטלוויזיה רגע אחד אתה כוכב ורגע אחר מי זוכר אותך. אתם ממש צודקים אבל צר לי לאכזב אתכם, אני פוגש כמעט ברמה השבועית כאלו שבוקר אחד בלי התרעה עיבדו את מקום העבודה שלהם. ברגע אחד לא היה להם תזרים של כסף, ברגע אחד המאזן הפיננסי שלהם התהפך.

לרגע שקעתי בזיכרון על אותה נקודת זמן שזה היכה בי, שאין מנוס אני חייב לקחת שליטה, אני מוכרח לדאוג לפנסיה שלי, לעתיד הכלכלי שלי. יש לי אישה ושתי ילדות אין מצב שאני מגיע למצב שאין לי ממה לחיות ולסגור את החודש.

תחשבו לרגע איך יכלו להראות החיים של דן שילון אם היה משקיע חלק מהכסף שהרוויח בנדל"ן. יש מצב שלא היה צריך למכור את הווילה שלו בקיסריה וגם אם כן לפחות היה לו תזרים מזומנים חיובי מנכסים. ואם תוסיפו את השלושת אלפים שקלים שהוא מקבל פנסיה מרשות השידור, הוא היה יכול לחיות יפה מאוד מהכסף הזה.

אחד הדברים החשובים שלמדתי שלא משנה במה אנחנו עובדים- מטפלים, הייטק, אנשי מכירות או כל מקצוע אחר, חשוב מאוד לפזר סיכונים, שאסור לבנות על מקור הכנסה אחד. כך גם אם מקור הכנסה אחד יורד או מפסיק עדיין יש לנו עוד מקורות הכנסה להישען עליהם.

בנימה אופטימית קחו אחריות על עתידכם הכלכלי ותתחילו ליצור לעצמכם מקורות הכנסה מרובים. אל תגידו לי זה לא יקרה. הרי יום אחד תתעוררו בעתיד שלכם- תדאגו היום שהוא יהיה כמו שאתם רוצים.

הצעד הראשון ליצירת ביטחון כלכלי מנדל"ן מתחיל כאן
תשאירו פרטים וניצור איתכם קשר

המדריך להשקעה נכונה בנדל"ן 4

קבלו גישה מידית

למדריך להשקעה נכונה בנדל"ן

שיעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות!

המדריך להשקעה נכונה בנדלן 2023

קבלו גישה מידית

למדריך להשקעה נכונה בנדל"ן

שיעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות!